Los Angeles (16-6) naar Geleen (17-6)

17 juni 2017 - Geleen, Nederland

De wekker ging om 8.00u. Omdat we donderdag al de tassen goed ingepakt hadden konden we rustig opstarten. Om 10.15u uitgecheckt en naar Alamo autoverhuur gereden. Dit ging voorspoedig! De auto werd 'gebliept', we kregen een uitdraai en dat was het. Dag, Chevy Equinox! Bedankt voor de 5300 miles = 8692 kilometer...! Met een shuttlebus naar LAX. Onderweg heeft de chauffeuse waarschijnlijk een spiegel geraakt want ze werd nog aan de kant gezet door een motoragent. Nadat dat was geregeld kwamen we al snel aan bij de vertrekhal. Spannend... hoe zwaar zijn de tassen? 22,6 kg woog die van mij. Op het randje! Gelijk door naar alle controles, dat duurde wat langer. En toen begon het wachten... tot ongeveer 16.00 LA-tijd. De vlucht vertrok ietsje later maar de piloot had geluk met de verkeerslichten ;-) Een half uur voor geplande aankomst rolden we al richting de gate. We hebben alledrie een klein beetje geslapen tijdens de vlucht maar te weinig. De jetleg slaat toe. Snel een boodschap gedaan nadat we de route Amsterdam - Geleen hadden afgelegd. De eerste van meedere wasjes draait. En dan wacht een leuke klus de komende dagen: foto's uitzoeken voor het fotoboek. Gelukkig hebben we alledrie ook de herinneringen opgeslagen in onze koppies!

1. Leonie:
    Welkom thuis....
    Niet meteen alles weg werken, je moet ook nog iets te doen hebben als de jetleg flink op komt
  2. Marjo:
    17 juni 2017
    Welkom thuis. Wat een leuke en mooie verhalen. Geniet nog even na van jullie mooie reis!
  3. Pap:
    17 juni 2017
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Verheug me om straks dat reisverslag in boek vorm en met foto,s te kunnen bekijken.
  4. Marion:
    18 juni 2017
    Dat kènt neemès uch meer aafnömmeWàt ein belaevenis!
  5. Helene Martens:
    18 juni 2017
    Fijn dat de terugreis zo voorspoedig verlopen is. Ik heb met heel veel plezier en genoeg OHH'S, AHH'S en WAUW'S de reisverhalen gelezen. Een reis om nooit meer te vergeten en heel lang van na te genieten.