Luie dag 2

7 november 2019 - Santa Cruz, Aruba

Vannacht weer erg slecht geslapen, ik viel pas na 6.30u echt in slaap... brak dus. Om 9.30u maar eens opgestaan en op ons gemak gedoucht en aangekleed. Op zoek naar een drogist want de keel heeft meer nodig dan alleen maar paracetamol. Achter Oranjestad ligt een DA, jawel. Tijmsiroop en strepsils weten te scoren. Omdat het bij Wendy's akelig leeg was zijn we doorgereden naar de High Rise hotels voor het ontbijt. Uiteindelijk door een concurrent doorverwezen naar Chicken & Lobster. Daar werden we op onze wenken bediend door Jess. Ze was blij weer eens Nederlands te spreken. Het ontbijt was prima, wij waren "schatjes" en Jess was een dushi (ook een schat). Via het looppad langs het strand, langs wat hotels gewandeld. Het is er nu al druk... laat staan dadelijk in december, januari en februari. Omdat ik erg behoefte had aan vocht zijn we wat gaan drinken bij Hard Rock Café Aruba. Het werd een biertje voor Jan en een alcoholvrije cocktail voor mij, mierzoet... beetje jammer. Gelukkig kregen we glazen water "mit ies" erbij. Via de Super Food terug naar het appartement, zwemmen en in de schaduw liggen. Tegen 18u zijn we naar Urataka Center gereden, pizza besteld met wat Balashi's. Toch maar wat alcohol drinken, misschien dat het helpt? Inmiddels is het 20u geweest en zitten we heerlijk in de wind, met wat lekkers te drinken, buiten bij het zwembad. Wat is dit paradijselijke leven fijn!

1. Annette:
    8 november 2019
    Hopelijk voel je je snel beter xxx
  2. Robert-Jan:
    8 november 2019
    Wat een prachtige plaatjes weer !! Hopelijk heeft de alcohol geholpen, en slaap je goed vannacht !
  3. Robert-Jan:
    8 november 2019
    Wat een prachtige plaatjes weer, ziet er geweldig uit ! Hopelijk heeft de alcohol je goed gedaan, en slaap je goed vannacht !
  4. Leonie:
    8 november 2019
    Ooooooh dat sjtrand..... en so un sjoon blauw blauw blauw water.
    Joammer dat se dich net doa so veuls..... misjien unne jagermeister score :-)
  5. Teun en Ellie:
    8 november 2019
    Tja een beetje ziek zijn op zo'n plek is jammer. Sterkte
  6. Caroline:
    8 november 2019
    Het ziet er prachtig uit daar, echt een paradijsje. Ik ga heel hard duimen dat je je morgen, na een goede nachtrust, echt wat beter voelt.