Los Angeles (14 juni)

14 juni 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zoals voorspeld een beetje uitgeslapen. Rustig aan achterelkaar onder de douche en bammetjes gegeten. Rond 10.15u zijn we begonnen aan een rondje om het 'block' te lopen. Koffie gedronken bij de Grand Central Market. Het leek wel de Foodhallen in Amsterdam. Erg leuk en ik verwacht dat we er morgen gaan ontbijten. Terug bij het hotel hebben we de auto laten voorrijden. Google bracht ons naar het Griffith Observatory. Jammer van de smog, die bepaalde het uitzicht over de stad. Mooi zicht op het  Hollywood sign! Daarna reden we richting Hollywood boulevard. Een behoorlijke tippel maar ja, Nederlanders parkeren graag gratis ;-) Op zoek naar alle sterren, bekende en zeker ook heel veel onbekende. Bij het Chinese Theater lagen de stenen met hand- en voetafdrukken. De lunch ergens tussendoor was prijzig maar lekker; Koen een ciabatta en wij een panini die geen panini was. In een flits moesten we allebei aan La Chouffe denken (cluppie). Die hele tippel ook weer terug naar de auto, het was behoorlijk ver en warm. Uitpuffend in de auto via Sunset Boulevard met haar enorme huizen en een korte omweg via Bel Air met nog enormere huizen naar de Santa Monica pier. Voor Jan en mij begon hier op 20 mei deze vakantie. Voor Koen was het nieuw dus weer de hele pier afgelopen. De vissers hadden vandaag geluk, zij hadden tenminste te eten. Wij aten weer die lekker burger. Door alle files duurde het een uur om terug te rijden naar het hotel! Nu bier voor de mannen en rosé voor mij!

1. Lisette:
    15 juni 2017
    Hallo jullie3 hier nu 7.30 en klaar om te gaan werken het wordt vandaag 30c dus poko poko nog ff genieten jullie van de laatste dagen en tot snel lieve grt Lisette en Ruud
  2. Pap:
    15 juni 2017
    Vanuit De Heldense Bossen is het nu 9.45 h. en al gedouchd en ontbeten. Volgens alles wordt het een snikhete dag. Jullie veel plezier en geniet van alles.
  3. Leonie:
    15 juni 2017
    Koen auch Pamela op ut sjtrandj geseen :-)
    Ut wurt sjtraks un flinke klus om un fotoalbum te make.
    Gr höbt so veul sjieke foto's.
    Gank door mit geneete....