San Simeon naar Los Angeles

13 juni 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De wekker ging om 7.00u. Alle gebruikelijkheden verliepen voorspoedig tot de  Zoektocht naar de Zonnebril van Jan. Je zou er een boek over kunnen schrijven maar de korte samenvatting is: toen Jan voor de 2e keer de sleutel ging inleveren had hij de bril op zijn neus. Iets verloren Jan? Op naar de zeeolifanten verderop. Je hoort ze eerst, dan ruik je ze en dan zie je ze pas. Jongens, wat een lucht! En wat een berg beesten! Zo 'lief'! Onderweg vonden we zomaar een Starbucks! Lekker even in het zonnetje genoten. Een hele tijd later moest er getankt worden. Dat deden we dus zomaar in Santa Barbara! Een eindje verderop de auto gratis (!) geparkeerd en zijn we de pier van Santa Barbara opgelopen. Daar een minder lichte lunch gehad en gezellig gekletst met een Gran (Oma) en haar kleindochter. We kregen nog wat tips voor ons verblijf in LA. We gingen weer op zoek naar Highway 1. Velden vol aardbeien langs de weg maar telkens te laat om te stoppen. We bereikten Malibu. Helemaal door Malibu gereden, sjieke huizen aan /op het strand! . Langs de Santa Monica Pier gereden (gaan we nog naar toe) en naar Venice Beach gereden. Flink stuk gelopen over het strand. Naar het skaten gekeken in het park op het strand. Toen zijn we omgedraaid en zijn we richting de Venice Canal Boardwalk gelopen. Venice ontleent haar naar aan de kanalen, zoals die ook in Venetië zijn. Vlakbij de parkeerplaats was een zaakje Plancha. Daar hebben we  taco's gegeten. Toch die van Taco Bell nog proberen...!? Uiteindelijk, met alle file, waren we pas na 20.00u in het hotel. Vermoeiend, zo'n reisdag. Misschien morgen wat uitslapen?

1. Leonie:
    14 juni 2017
    Mannen gaan vast heel sportief doen op muscle beach hè
  2. Inge:
    14 juni 2017
    Geniet nog van de laatste dagen :) Mooi hoor alle foto's!