De eerste dag, 21-12-2018

21 december 2018 - Tours, Frankrijk

Vanmorgen om half 6 ging de wekker, toch wel erg vroeg voor een vakantie dag. Rustig aangekleed en opgestaan en wat gegeten. Om half 7 opgehaald door Ruud en afgezet bij het busstation in Geleen. Samen met 3 andere mensen door een kleiner busje opgehaald en naar Nuland gebracht. Hier verzamelden zich 4 bussen voor 4 verschillende vakanties. Na  een kopje koffie met een soort kleine Bossche Bol, werden we naar de bussen gedirigeerd. Uiteindelijk met 36 man (en een chauffeur), vertrokken richting Portugal.

057cf610-e42a-41b9-8b63-3131b0a4f7a4

Even na Gent de eerste stop gehad. De benen gestrekt en een kop koffie gedronken. Eigenlijk vlak voor Parijs precies hetzelfde gedaan, alles voortvarend tot dan.

Echter rond Parijs 1 groot drama, bijna 4 uur over 100 kilometer....

IMG-20181221-WA0001

Uiteindelijk na de file weer gestopt, voornamelijk in verband met de rijtijden van onze chauffeur. Deze stoptijd gebruikt om bij de McDonalds wat te eten. Besteld bij een automaat waar je wel Nederlands op kon kiezen, maar vervolgens was alles eigenlijk wee in het Frans.

20181221_19335520181221_193203

Nu weer in de bus voor het laatste stuk. Als alles volgens planning gaat zijn we rond 10 uur in het hotel. Aangezien we het eten niet meer haalden in het hotel nog een stop gemaakt. Na wat omzwervingen in Tours in het hotel aangekomen. Nu even een biertje en wijntje voor het slapen.

1. Lisette:
    22 december 2018
    Hallo jullie 2 we zullen het reisverslag weer met veel plezier volgen ..... wij zitten nu op het moment in de auto met mam op weg naar 🇦🇹Voor een paar dagen veel plezier en grt
  2. Rob en Jeannine:
    22 december 2018
    Hoi Jan en Viv. Weer leuk om jullie te volgen tijdens jullie vakantie. Een verdere goeie reis (hopelijk zonder al te veel vertraging) en een mooie vakantie in een hopelijk zonnig Portugal. Rob en Jeannine.