Vertrek- en vliegdag

20 mei 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zaterdag 20 mei om 3 uur 's nachts opgestaan. Poeh vroeg. Daarna een voorspoedige rit naar Schiphol en de auto netjes in de parkeergarage geparkeerd voor de komende 4 weken.

Met de bus snel naar de vertrekhal. In een klein uur door alle controles en naar de gate gelopen. Kort bij de gate een broodje gegeten en koffie gedronken als ontbijt. Vervolgens een kleine 2 uur gewacht op het vertrek van het vliegtuig.

In een KLM vliegtuig word je goed verzorgd: eten, drinken en natte doekjes om te poetsen. Wat is het een lange vlucht naar LAX. Ook in LA goed door alle controles, we mochten binnen!

Met een busje naar het verhuurbedrijf, alweer digitaal aangemeld en toen: zoek maar een SUV uit in de vierde rij. Zo grappig! Het is een Chevrolet Equinox geworden. Op naar de Walmart voor o.a. een koelbox, water, brood en peanutbutter. Ha! Wij kunnen ontbijten! Op naar het hotel. Natuurlijk ook gevonden. Nog even een ongelukje in de toilettas van Jan weggepoetst... Zonnebrandmelk was de schuldige. De auto weer laten voorrijden en op naar de pier in Santa Monica. Wat een volk, op de weg, onderweg en op de pier. Sjiek om te zien. Een overheerlijke hamburger verorberd. En nu wordt het tijd voor een .bed, we zijn tenslotte al ruim 27 uur wakker.