Vertrek- en vliegdag

20 mei 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zaterdag 20 mei om 3 uur 's nachts opgestaan. Poeh vroeg. Daarna een voorspoedige rit naar Schiphol en de auto netjes in de parkeergarage geparkeerd voor de komende 4 weken.

Met de bus snel naar de vertrekhal. In een klein uur door alle controles en naar de gate gelopen. Kort bij de gate een broodje gegeten en koffie gedronken als ontbijt. Vervolgens een kleine 2 uur gewacht op het vertrek van het vliegtuig.

In een KLM vliegtuig word je goed verzorgd: eten, drinken en natte doekjes om te poetsen. Wat is het een lange vlucht naar LAX. Ook in LA goed door alle controles, we mochten binnen!

Met een busje naar het verhuurbedrijf, alweer digitaal aangemeld en toen: zoek maar een SUV uit in de vierde rij. Zo grappig! Het is een Chevrolet Equinox geworden. Op naar de Walmart voor o.a. een koelbox, water, brood en peanutbutter. Ha! Wij kunnen ontbijten! Op naar het hotel. Natuurlijk ook gevonden. Nog even een ongelukje in de toilettas van Jan weggepoetst... Zonnebrandmelk was de schuldige. De auto weer laten voorrijden en op naar de pier in Santa Monica. Wat een volk, op de weg, onderweg en op de pier. Sjiek om te zien. Een overheerlijke hamburger verorberd. En nu wordt het tijd voor een .bed, we zijn tenslotte al ruim 27 uur wakker.

1. Lisette:
    Hoi Jan en Viv
    Het is nu zondag 7.28 als we dit lezen
    Jullie grote en mooie reis is begonnen en als goed gegaan
    Geniet er lekker van en zien het wel weer grt R&L
  2. Annette:
    21 mei 2017
    enjoy the American way of life xxx
  3. Leonie:
    21 mei 2017
    En Jan vast meteen behoefte om actief te zijn op muscle beach hè
    Have fun.
  4. Erik Merkelbach:
    Top! Väöl plezeer!
  5. Rob en Jeannine:
    21 mei 2017
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat The Yankees jullie binnen lieten. Enjoy the American way of life. We wachten met spanning op jullie volgende blog en foto's. R&J.
  6. Margot:
    21 mei 2017
    Goed om te horen dat alles zo goed verlopen is nu lekker genieten van de reis waar jullie zo lang naar uitgekeken hebben!
    Have fun
  7. Helene Martens:
    21 mei 2017
    Zo te lezen zitten jullie al lekker in "the American way off life".
    Verheug me al op de volgende avonturen !!