Een autoritje vanuit Boston

14 augustus 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanmorgen ontbeten we bij Billy Bob. Nou ja, of 'ie echt zo heet dat weten we niet, het restaurant heet in ieder geval Thornton's. Goed ontbijt, alles vers bereid. Terug in het hotel besloten we naar Hull te rijden; niet zó ver. Prachtige huizen, de meeste van hout met van die veranda's rondom het huis... zucht! Er was daar alleen niet heel veel te doen. Wél één zeehond gespot. Toch maar naar Plymouth gereden. Na een korte wandeling, via de haven, riepen de kreeften me nog steeds. Ik moest en zou een lobster roll eten. De beoordelingen van Yogies Café waren goed genoeg. Nou verwachtte ik heel wat voor de prijs die we betaalden... maar het was maar een klein broodje met wel veel, en grote stukken, kreeft. Ach ja, de kreeft laat zich dit jaar blijkbaar duur vangen zullen we maar zeggen. Overigens had Jan een burger... We hebben nog een klein stukje geschiedenisles meegepikt bij the Plymouth Rock. Op dé Plymouth Rock zouden de eerste 'pilgrims' voet aan wal hebben gezet in 1620. Tot zover.

Bij een Walmart richting Boston nog wat kleine inkopen gedaan. Ik weet het: thuis smaakt het toch weer anders en: herinneringen zitten in onze hoofden. Maar toch! Terug in het hotel even een beetje gerust. Bij een supermarkt met een enorme uitstalling aan wijn, sterke drank en bier een paar blikjes/flesjes ingeslagen voor in het hotel. En toen was dan toch echt zo ver. Wat in San Francisco twee jaar geleden niet lukte... the Cheesecake Factory. We hebben gezocht naar Penny van the Big Bang Theory, maar we hebben haar niet gevonden. Wat we wel deden? Heerlijk eten! Elk bord wat uit de keuken kwam zag er fantastisch uit, net zoals ons eten. Over mijn cocktail zeg ik alleen: Mai Tai! Kijk ook even naar de video van het bladeren (!) door de menukaart, waanzin!

1. Erik Merkelbach:
    15 augustus 2019
    Ziet er weer heerlijk uit!
  2. Caroline:
    15 augustus 2019
    Hahaha, wat een boekwerk hè! Wat hebben jullie gekozen? Ccf is zó lekker, jammer dat Penny er niet was😁.
  3. Robert-Jan:
    15 augustus 2019
    En de pilgrims vertrokken vanuit ... Leiden !? In ieder geval een deel !

En ja, de Cheesecake Factory ... Niet normaal hè ... Altijd lekker !! En probeer erna nog maar eens een cheesecake te eten ... Lukt ons in ieder geval niet ! Sheldon ook niet gezien ... ? Jammer 🤣🤣🤣
  4. Marion:
    15 augustus 2019
    fein dat veer zo marge mitgeneite!