De laatste Rita...

15 augustus 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Omdat het ontbijt gisteren bij Billy Bob goed gesmaakt had én op loopafstand ligt, gingen weer vandaag weer. De keuze was nog steeds reuze, het werd vers bereid en de koffie werd weer bijgevuld, bijna zonder te vragen. Voor de sanitaire stop even terug naar het hotel en toen weer de weg op! De Massachusetts Avenue volgend, de brug over het water genomen naar Cambridge en na nog wat wandelen kwamen we bij de terreinen en gebouwen van MIT, het Massachusetts Institute of Technologie. Hier geprobeerd Koen nog aan te melden maar blijkbaar moest hij dat toch zelf doen. Later liet Koen terecht weten dat hij een mooie baan heeft. Gelijk heeft hij! Toch even vermelden dat het MIT een van de meest prestigieuze technische universiteiten van de wereld is! Verder is ons MIT bekend van o.a. de tv-serie NCIS en The Big Bang Theory. Jan kocht er nog een hoodie, daar moet hij het mee doen! We liepen verder door Cambridge en bezochten het MIT Museum. En nog verder - en nog steeds liepen we op Massachusetts Avenue - kwamen we bij Harvard. Er was wel wat bedrijvigheid, net als op MIT, maar nog zeker niet op volle "oorlogssterkte". Machtig mooie, oude gebouwen, hier en daar gecombineerd met nieuwbouw. Hier kocht ik nog een klein aandenken.

In de tussentijd had Jan al uitgezocht hoe de metro in Boston werkte dus de terugweg was sneller! Terug in het hotel heb ik de tassen helemaal opnieuw ingepakt. Altijd zo'n leuk karweitje aan het einde van de vakantie. En omdat the Cheesecake Factory zo goed was bevallen gingen we ook hier terug. Nu kregen we pas door hoe groot die zaak is! Leuke bediening, lekker eten en jawel... weer plek overgehouden voor een stuk cheesecake (samen zullen we alles delen). Deze keer iets met dulce de leche... lekker maar geef ons the Original maar! Morgen beginnen we aan de terugreis, overmorgen komen we thuis en zal er een laatste reisverhaal volgen. Voor de mensen die het leuk vinden de vlucht te volgen: DL0048.

1. Marjo:
    16 augustus 2019
    Wat een mooie reis en heel leuk beschreven! Nog even genieten. Goede reis terug!
  2. Leonie:
    Blief nog ff doorreizen. Ving ut net zo leuk sjmurges uch verhoalke6te laeze 😆
  3. Erik Merkelbach:
    16 augustus 2019
    Viv, dankjewel voor de leuke verhalen en foto's. Goede reis terug!
  4. Lisette:
    16 augustus 2019
    Geniet nog maar ff lekker van jullie mooie vakantie en een goeie terugreis 😘
  5. Teun en Ellie:
    16 augustus 2019
    Goede reis terug. We hebben genoten van de reisverhalen en foto's. Soms bij het ontbijt en soms achterom met een drankje. 🙋‍♂️🙋
  6. Yvonne Corvers:
    22 augustus 2019
    Ja altijd geweldig lekker bij de Cheesecake Factory, mijn favoriet is de lemon cheesecake