Luie dag

3 november 2019 - Santa Cruz, Aruba

Het was een luie dag. Het tijdsverschil en de warmte geven we daar de schuld van. Voor het ontbijt toch nog maar even naar de supermarkt, koffie halen en bacardi... en ijsblokjestrays... Is belangrijk! Na het ontbijt zijn we het zwembad ingelopen, alweer afkoelen! Tijd om iets te gaan doen, op naar Oranjestad. Een korte wandeling bracht ons bij The Paddock, jawel het bestaat nog, ook na 13 jaar! En de spareribs zijn nog steeds lekker mals. Na een enkel biertje of twee en veel water "mit ies" en een leuk gesprek met de serveerster (we blijken allebei Leonie S. te kennen) via wat winkeltjes terug naar de auto. Het is zondag, dus er is niet veel open én het cruiseseizoen moet nog beginnen hier. Terug bij het appartement weer het zwembad in want ja, het ligt er zo mooi te zijn. Na wat te hebben gedronken begonnen de muggen en andere steekbeestjes ons weer te vinden. Toch ons vel maar wat meer bedekken en insmeren met anti-muggenspul. Toen het echt niet meer ging met de beestjes maar naar binnen gegaan. En toen vielen al gauw onze luiken dicht. Tja, dat tijdsverschil... ;-)