Zon (zee en strand nog niet gezien)!

2 november 2019 - Santa Cruz, Aruba

Om 8u ging de wekker in onze kleine hotelkamer. Douchen, aankleden en op naar Schiphol. Zes minuten later waren we binnen. Tas inchecken... te zwaar! Toch maar de winterjas op de arm mee door de controles. Die duurden langer dan verwacht. Jan's rugzak kreeg een nadere inspectie. Even ontbijten, het was inmiddels al na 11u. Het boarden ging voortvarend, de vlucht was een beetje net alsof de weg slecht geasfalteerd was. Maar ach, rond 17.45u Arubaanse tijd / 22.45u Nederlandse tijd mooi geland. Snel door de controles, tas van de band geraapt en naar buiten... BAM! 30 graden en vochtig! Wow... Met een busje van Jay's naar het verhuurbedrijf gebracht... we doen het met een Alto-tje deze week. Via een supermarkt (voor het broodnodige vocht) aangekomen bij Ayo Apartment Aruba... een paradijs op aarde... Hele fijne ontvangst door Pauli. Badpak aan en in het zwembad gelopen. Wijntje erbij... ik zeg: niks meer aan doen! Overigens was de zon al onder toen we uit de supermarkt kwamen, dus die hebben we ook nog niet veel gezien.

1. Teun en Ellie:
    3 november 2019
    Tja inderdaad niks meer aan doen, wat wil een mens nog meer in deze tijd van het jaar. 🌞
  2. Caroline:
    3 november 2019
    En nu heerlijk in de relaxstand😊
  3. Helene Martens:
    4 november 2019
    Ziet er veelbelovend uit!
  4. Robert-Jan:
    5 november 2019
    Vanaf nu lekker genieten !!!