Idaho Falls naar Salt Lake City (SLC)

3 juni 2017 - West Valley City, Verenigde Staten

Wakker geworden om 6.15u. Staat er een bus stationair te draaien onder ons raam... een úúr! Voor Aziaten, die gisteravond ook al laat aankwamen met een lang stationair draaiende motor... En ik was nog wel zo gelukkig in slaap gevallen na het draaien van een wasje in de quest laundry in het hotel. Het vroege opstaan had wel tot gevolg dat we konden volgen waar Koen's vliegtuig naar Portland ongeveer was. Die reis ging voorspoedig zagen we. Dus gingen wij ook op weg naar SLC. En laten we een stop maken op precies dezelfde plek als op de heenweg, in Malad. Je komt trouwens enorme vrachtwagrns tegen op de Interstate, een trekker met twee aanhangers! Tegen 13.00u waren we bij het hotel. Prachtig hotel alweer! Alleen vond ik een volle babyluier in een lade in de badkamer. Na melding kwam housekeeping dit snel opruimen en ontsmetten. Duizend verontschuldigingen natuurlijk! Tja, wie doet zoiets hè?! Koen liet weten dat zijn bagage goed zichtbaar werd ingeladen in het tweede vliegtuig van de dag! En Opa Jo heeft ook de hele dag voor flightradar24.com gezeten. Danke Pap voor de updates onderweg! Een groot deel van de 2e helft van de Champions League finale gekeken en toen op naar het vliegveld! Koen ophalen! Netjes op tijd geland vanuit Portland. We zijn erg blij dat 'ie erbij is nu. Spullen dumpen in het hotel, en naar een sportzaak in de buurt. Koen had nog wandelschoenen nodig, dus dat is ook gelukt. Daarna gaan eten bij Olive Garden, Italiaans. Erg lekker eten en vriendelijke bediening. En nu proberen Koen wakker te houden tot een uurtje of negen... ben bang dat het niet lukt!

1. Jacqui Stevens:
    4 juni 2017
    Goed te horen dat Koen goed aangekomen is,een hele mooie tijd samen en geniet
    van alles wat je kunt meemaken.
  2. Pap:
    4 juni 2017
    Fijn dat jullie nu bij elkaar zijn de komende 2 weken. Hopelijk blijft het weer goed, dus nog maar eens gezegd geniet ervan.
  3. Erik Merkelbach:
    4 juni 2017
    'My bag' : schitterende foto....
    Fijn dat jullie samen zijn.
  4. Rob en Jeannine:
    4 juni 2017
    Fijn om te lezen dat Koen goed is aangekomen. Geniet nog van de komende weken met z'n drieën.