South Lake Tahoe naar Mariposa bij Yosemite National Park

6 juni 2017 - Mariposa, California, Verenigde Staten

De dag begonnen met een dans... Starbucks maar wel pas na het douchen!. Boterhammetje erbij en na het tanken zijn we om 9.30u gaan rijden. Omdat de Tiogapas op 3000 mtr nog steeds dicht is - ze zijn er nog steeds sneeuw aan het ruimen -  zijn we via andere wegen toch in Mariposa aangekomen. Onderweg uiteraard  hier en daar gestopt voor foto's. Ingecheckt, wifi proberen te fixen, proberen te eten maar het restaurant was nog dicht dus dan maar met trek op weg naar Yosemite. Prachtige weg maar het duurt 60-70min voordat we überhaupt in het park zijn. En laat het Visitor Centre om 17.00u dicht gaan. En raden jullie nou maar hoe laat we bij het Visitor Centre waren... dan maar een burger en frietjes bij de Village Grill in het park. Ook op de terugweg meedere keren gestopt en zelfs al dieren gespot! Morgen de eerste van 2 volle dagen Yosemite National Park.

P.s. het uploaden van foto's is een drama dus dat gaan we op ander moment proberen. Even geduld a.u.b.

1. Lisette:
    7 juni 2017
    Haha 17.00u......... Leuk zo met z'n 3 ben straks echt benieuwd naar de verhalen jullie zien er wel gied uit op de foto's doet jullie goed denk ik ff ..... weg Ik ook van jullie geniet ze daaaaaag
  2. Pap:
    7 juni 2017
    De verwachting is .......te laat. Maak er de komende 2 dagen maar weer iets fijns v an.
    Ik verheug me op de verhalen en de foto,s. Geniet ervan. Groet van pap (opa)