Idaho Falls naar Yellowstone National Park

30 mei 2017 - Yellowstone National Park, Verenigde Staten

Lekker geslapen in Idaho Falls. Hier komen we vrijdag terug. Maar nu eerst op weg naar Yellowstone National Park. Het is goed te merken dat we noordelijker komen. In het laagland is alles groen, er wordt dan ook flink gesproeid met reuzensproeiers van misschien wel 100 meter lang. Zodra we de bergen inrijden ligt er nog sneeuw. De wegen zijn vrij, gelukkig. Maar wat ligt er nog veel sneeuw! Via een Scenic Byway naar Jackson gereden... cowboytown! Mét een Starbucks, lekker. Verderop kwamen we bij Grand Teton National Park. Prachtig zoals de besneeuwde bergen in de zon lagen te schitteren. Daar zagen we al Bambi, helemaal alleen. Al snel naderden we Yellowstone National Park. Wat een gebied! En wat een dieren! Bizons, een mama-beer met baby-beer (net te laat voor een foto), herten van diverse soorten. We reden langs een bevroren meer, Lewis Lake. Prachtige kleuren! En uiteraard al gelijk de bekendste geiser meegepakt: the Old Faithfull. Je moet er even op wachten, hij doet zijn ding ongeveer elke 92 minuten. Wat een volk verzameld zich daar dan, zovéél! Uiteindelijk rond 19.00u ingecheckt in onze cabin in Mammoth Hot Springs. Even snel een burger gescoord en nu is er rust en stilte. Geen wifi, geen tv.

1. Vivianne:
    31 mei 2017
    In het visitor centre is wel wifi dus toch een verhaaltje! Foto komen een andere keer.
  2. Pap:
    31 mei 2017
    Fijn dat er nog ff wifi was, foto,s zijn altijd leuk maar die komen dan wel later.