Page naar Bryce Canyon

26 mei 2017 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Alweer te vroeg naar bed en dus ook vroeg wakker. Genoten van een Amerikaans ontbijt in een veel te warme ontbijtruimte. Niet dus. Snel de weg op! En de weg weer af naar een uitkijkpunt over Lake Powell. Machtig mooi! Inmiddels een tijdzone gepasseerd, het verschil met jullie daar is nu nog maar 8 uur! In Hurricane (!) koffie en wat lekkers. Auntie An's Utah's most famous cinnamon rol en orange rol! Yummy! Op naar het visitor centre van Zion National Park. Het is Memorial Day Weekend en alle (?) Amerikanen hebben én de vlag buiten hangen én vrij dus is het druk. Besloten om zelf met de auto door het park te rijden. De uitzichten zijn alweer super! Via nog steeds prachtige wegen en een ijsje aanbeland bij Bryce Canyon. Eerst naar het hotel. Dat is, net als het vorige, ietsje minder. Het is er schoon maar al wat ouder. Terug de weg op naar Bryce Canyon National Park. Dat begint met de Red Canyon. Schitterend! Omdat de shuttlebussen niet tot het einde van de canyon rijden ook hier zelf de auto gepakt. 17 miles tot aan het einde met dan vergezichten tot wel 135 km(!). Op de terugweg bij alle beschreven uitkijkpunten  gestopt, zoals zovelen. En overal veel foto's maken. Als je dan een zojuist gemaakte foto terugkijkt zie je dat je twee bambi's op de foto hebt staan. Vandaag al veel gehad aan de tips van Mike de Tourguide van gisteren Uiteindelijk vlak bij het hotel allebei een overheerlijk stuk vlees gegeten met groentjes en een gepofte aardappel. Nu uitbuiken

1. Jacqui Stevens:
    27 mei 2017
    Prachtig,prachtig wat een belevenis.
  2. Erik Merkelbach:
    27 mei 2017
    John Wayne ook al tegengekomen? Niet? Old Shetterhand dan, of Winnetoe?
    Sjoon dao!
  3. Pap:
    27 mei 2017
    Of dat sjoon is dao!!! Ik verheug me op dat boekwerk straks.
  4. Helene Martens:
    29 mei 2017
    Zoveel geweldige indrukken en vergezichten. Kunnen jullie het wel allemaal bevatten.
    Wat een ervaring!
  5. Vivianne:
    30 mei 2017
    Hoi Helene, het is soms wat onwerkelijk als je door de grote valleien met 'niks' aan het cruisen bent. Maar dan knijp ik me weer en dan rij ik er echt!!