Torrey naar Provo

28 mei 2017 - Provo, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen gebruikt gemaakt van het complementary breakfast, het inbegrepen ontbijt. Best goed te eten! Worstje, ei (of wat erop lijkt), een ontbijtbroodje, getoast brood met jam, een schaaltje vers fruit en uiteraard koffie! Dat in de buik hebbende zijn we vertrokkken maar eerst nog even gebeld met Koen! Alles prima, ook hij is langzaam wat dingen aan het klaarleggen om deze kant op te komen. Via de toeristische route met veel vee, kleine kruipdieren, dode coyote en ander roadkill richting Provo gereden. De Church of Jesus Christ of Latter-day Saints oftewel de Mormonen drukken een belangrijke stempel op Provo. Zo werd ons bij een fastfood restaurant gevraagd wat we 'in Godsnaam' kwamen doen in Provo!! The Netherlands is beautifull. Oké, dat klopt natuurlijk maar alleen al het uitzicht vanuit de hotelkamer hier is schitterend ondanks de lege parkeerplaats; besneeuwde bergtoppen!! In mei!! Ingecheckt en met de bagage gesleept. Naar de Bridal Veil waterval gereden, de waterval is 185 meter hoog. En net als thuis, als er ergens water is, zijn er mensen! Van daaruit een 'rondje Utah Lake' gedaan. Er worden veel mooie huizen gebouwd. Nog wat inkopen gedaan bij de Walmart en een lekkere steak gegeten bij Sizzlers.

1. Inge:
    29 mei 2017
    Echt gaaf! Geniet ervan
  2. Pap:
    29 mei 2017
    Wat is het er mooi als je dat ziet op de foto,s. Ik blijf zeggen geniet er van met volle teugen. Groet Pap.
  3. Vivianne:
    30 mei 2017
    Hoi Pap! In het echt is het nog veel mooier! Kus, Vivianne
  4. Jacqui Stevens:
    30 mei 2017
    Hallo,hallo-was er net aan gewend op een prettige manier
    de dag te beginnen door het lezen van jullie zo interessante en
    ongelooflijke belevenissen en nu een te drukke dag gehad of wordt
    het te overweldigend? Het is in elk geval fantastisch wat jullie
    meemaken en nu maar wachten op Koen.Heel veel groeten uit
    het zo kleine stadje waar jullie wonen.Tot hoors.