Yellowstone National Park (1 juni)

1 juni 2017 - Yellowstone National Park, Verenigde Staten

Na een voor mij mindere nachtrust uiteindelijk toch wakker geworden met het zonnetje. Na de ochtendrituelen van de patio gejaagd door een enorm bijdehante eekhoorn. Dan maar de weg op! Vandaag een kleiner rondje en andersom; dan zie je de schoonheid in een ander daglicht! Als eerste de hot springs van Mammoth Hot Springs bekeken van alle kanten. Het blijft een bijzonder natuurverschijnsel. Toen warende bizons, herten en bruine vogels op hoge poten aan de beurt. Dat is de catch of the day. En uiteraard watervallen en prachtige vergezichten. Geluncht in Canyon Village, een pot noodles, instant, heet water erop, effe wachten... smakelijk! Het is ons opgevallen dat de prijzen in de General Stores in het park reuze meevallen. Na het kleine rondje even de wifi getest bij het Visitor Centre. Een lekker biertje gedronken op de patio voor de cabin. We hadden gezelschap van vele eekhoorns! Vanavond gegeten in de snackbar met een bison braadworst (hotdog) en frietjes. Goed te doen.