Back in the USA

11 augustus 2019 - Albany, New York, Verenigde Staten

Nog nagenietend van de mooie dagen in Niagara Falls en nog een laatste blik werpend op die indrukwekkende watervallen, reden we vanochtend richting de grens met de USA. Ook deze kant op was het weer aanschuiven, afwachten en alleen antwoord geven op de vragen van de douanebeambte. Deze meneer was iets korter van stof en al snel reden we de USA weer binnen. We hadden een lange reis- c.q. rijdag voor ons en een ontbijtje hadden we nog niet gehad. Dat werd na verloop van tijd een brunch bij Denny's. En alweer waren onze ogen groter dan onze magen. Pancakes, eieren, worstjes, bacon en - zoals wij ze noemen - rösti-rondjes, oftewel hashbrowns. En koffie. En jus d'orange. Daar konden we voorlopig op vooruit! We kwamen weer allerlei bekende plaatnamen tegen onderweg. Brunchen bij Denny's in Corfu. Daarna ging het van Manchester naar Liverpool, we reden zelfs richting Rome. Ook Rotterdam en Amsterdam kwamen voorbij, die laatste dan toch zeker niet eerder dan a.s. zaterdag. Al ter hoogte van Albany, de hoofdstad van de staat New York, lieten we Boston en New York nog even rechts liggen en een stukje verderop Montreal / Canada links. Het hotel ligt downtown Albany, richting de rivier de Hudson. Mooi hotel, Hampton Inn & Suites by Hilton. Tja, we moeten Paris H. toch een beetje sponsoren. Tripadvisor bracht ons richting de City Beer Hall maar we kwamen al langs Pearl Street Pub. Dat zag er leuk uit, had een terras naast het pand en daar zaten genoeg mensen. Het voor- én hoofdgerecht deelden we. En maar goed ook, het waren beide stevige porties. En nu proberen we een beetje helder te krijgen wat er allemaal te doen is in Boston. Ik denk dat het wel goed komt!

1. Erik Merkelbach:
    Väöl plezeer in Boston!
  2. Caroline:
    12 augustus 2019
    Nice, Boston!!! Freedom trail? Mochten jullie een walvissentour gaan doen, pak echt een pilletje..🙈
  3. Leonie:
    12 augustus 2019
    Groetjes aan Woody, Cheers!!