Stijgen en dalen

29 juli 2019 - Cave Spring, Virginia, Verenigde Staten

Als je niet veel uitpakt hoef je ook niet veel in te pakken. Hotel voor 1 nacht dus snel klaar met de ochtendrituelen. Alles in de auto geladen en gaan ontbijten in het hotel. Wat zullen we zeggen? Het duurt even maar dan heb je ook wat? Ach, het ging... Hup, de auto in en rijden! Kom je onderweg zomaar je achternaam tegen. Bij het Shenandoah National Park de toegangspas gekocht. Kunnen we zo alle parken in- en uitrijden, mochten we dat willen. Onderweg op de Skyline Drive de nodige foto's gemaakt. Wat opviel? Grote vlinders, veel vlinders, prachtige vergezichten die na een tijdje toch allemaal op elkaar lijken. De Skyline Drive ging over in de Blue Ridge Parkway. Hier mochten we opeens 10 miles p/u harder rijden; het ging van 35 naar 45 miles p/u. Het is een hele rit kunnen we nu zeggen. Uiteindelijk zijn we via de Big Island Highway naar Bedford gereden. Daar ligt het National D-Day Memorial. Helaas al gesloten dus het bleef bij een vergezicht. Via nog een stuk Blue Ridge Parkway bereikten we dan toch een Walmart 24/7 geopend mét wijn en bier! Je moet toch wat. Daarna ingecheckt in alweer een Holiday Inn, beetje opgefrist en gaan eten bij 419 West. Een redelijk eenvoudig restaurant waar we met de auto naar toe moesten... Kun je je voorstellen? Het restaurant ligt 350 meter verderop maar langs een drukke weg, géén trottoir en géén voetgangersoversteekplaats. That's also America.

1. Erik Merkelbach:
    30 juli 2019
    De hele tocht John Denver meegezongen?
  2. Robert-Jan:
    30 juli 2019
    Mooi allemaal !! En ja, lopend naar een restaurant is onmogelijk, hahaha !!! Enjoy !
  3. Leonie:
    30 juli 2019
    Grappig, terwijl ich dit laes is op de radio dat dr sjtukke minder vlinders hie seen.
    Dat vr baeter veur se motte zurge. meer plante.
    Leuke foto van uch 2 samen. Bringt metein unne smile. GENEET!!
  4. Caroline:
    30 juli 2019
    Prachtige route!! En Stevens op de vrachtwagen, dat is wel een heel leuk toeval 😁